Sprzedam

Jacht żaglowy NEMO 60

wp_20180424_15_58_19_rich wp_20180424_15_58_34_rich wp_20180424_15_58_22_rich_0 p4210073 p4210074 p4210075 p4210076 p4210077 p4210078 p4210079 p4210080 p4210081

Stalowy jacht (typ NEMO 60) wyprawowy zbudowany na indywidualne zamówienie w 1999 roku pod nadzorem towarzystwa klasyfikacyjnego Lloyd's Register. Otaklowany jako kecz bermudzki, stanowi idealne połączenie wygody i walorów nautycznych. Centralny kokpit w całości zadaszony pozwala na pływanie w każdych warunkach pogodowych.

Wnętrze wykończone pięknym drewnem podzielone na dwa przedziały:

Rufowy to przestronna kabina z łożem małżeńskim, oddzielną toaletą i telewizorem. Dziobowy to messa z dużym, bogato wyposażonym kambuzem i wejściem do oddzielnych kabin – dwuosobowe gościnnej oraz dwuosobowej załogowej. Przedziały oddzielone są od siebie aneksem nawigacyjnym wyposażonym w stół nawigacyjny i kompletną elektronikę

Pokład wyklejony teakiem posiada kokpit wypoczynkowy na rufie wyposażony w drewniany stół, co umożliwia wieczorne biesiady przy zachodzącym słońcu dla całej załogi i zaproszonych gości. Na rufie żurawik dla pontonu z silnikiem (na wyposażeniu) oraz pokładem umożliwiającym bezproblemowe wejście do zwodowanego pontonu paniom w spódnicach. Wysoki reling i solidnie osadzone kosze dziobowy i rufowy umożliwiają bezpieczne korzystanie z jachtu małym dzieciom. Rozpięte wzdłuż pokładu lifeliny zapewniają bezpieczeństwo poruszania się zarówno załodze w warunkach sztormowych, jak również dzieciom nawet w trakcie pływania po otwartym morzu

Jednostka może postawić za jednym razem cztery żagle o powierzchni łącznej 140m2. W dedykowanym pomieszczeniu czeka drugi, zapasowy komplet żagli. Sztaksle montowane są na rolerach więc obsługa ożaglowania możliwa jest dla dwóch osób.

To co najważniejsze, to duże zbiorniki wody, paliwa i fekaliów zapewniające wielotygodniową autonomiczność pływania. O wystarczającą ilość prądu z powodzeniem zadba agregat prądotwórczy. Prędkość marszowa jednostki to 7 węzłów.

Jednostka przystosowana do dalekich rejsów, w tym do pływania po lodach.

Podstawowe dane:

  • stocznia: Flagman Company, Nikolaev, Ukraina link:http://www.flagmanyachts.com/
  • długość: 18m,
  •  szerokość: 4.5m,
  • zanurzenie: 2.65m,
  • waga 25 ton (netto)
  • Ożaglowanie: kecz bermudzki + KOMPLET ŻAGLI + SPINAKER
  • silnik główny: Janmar 43 +13 DTE Turbo moc silnika: 123 KM
  • ster hydrauliczny
  • generator prądu 6,5KW (2010)
  • elektryczna winda kotwiczna
  • w kabinach zasilanie 12V i 230V
  • 8 baterii akumulatorów
  • ciepła woda
  • 3 prysznice (2 w toaletach i 1 na pokładzie rufowym)
  • Wyposażenie nawigacyjne:
    • Kompas magnetyczny
    • Sonda
    • 2 x GPS Raymarine E80
    • UKF
    • Autopilot
    • NAVTEX
    • Precyzer Raymarine ST60
    • Telefon satelitarny

Dodatkowo:

  • Telewizor w kabinie armatorskiej
  • Telewizor w mesie
  • Odtwarzacz CD / DVD w mesie
  • Ponton 2,5m z silnikiem MERCURY 5KM
  • 4 kabestany
  • 2 kotwice
  • Kuchenka gazowa z piekarnikiem
  • Kuchenka mikrofalowa
  • Lodówka
  • Chłodziarka
  • bandera amerykańska

 

Dlaczego warto kupić NEMO 60 ?

  • ożaglowanie typu kecz zapewnia mniejsze obciążenia takielunku dzięki podzieleniu powierzchni żagli pomiędzy dwa maszty
  • zwiększa bezpieczeństwo żeglugi wynikające z obniżenia środka ożaglowania. Wpływa to również na łatwość i prostotę obsługi żagli nawet przy dwuosobowej załodze
  • stateczność kursowa w tym rodzaju takielunku i przekroju bocznego kadłuba jest dużo łatwiejsza do uzyskania
  • obsługa mniejszych żagli jest lżejsza i łatwiejsza, umożliwia lepszą konfigurację postawionych żagli, co ma znaczenie szczególnie w trudnych warunkach pogodowych
  • stalowy kadłub gwarantuje odpowiednią wagę jednostki i bezpieczeństwo w trudnych warunkach pogodowych. Możliwa jest również żegluga w lodach, co ostatnimi czasy zyskuje coraz większą popularność !!!
  • odpowiednia wielkość i kształt balastu powoduje znacznie lepszą stateczność i moment prostujący
  • stalowy kadłub obniża ryzyko uszkodzeń w przypadku zderzeń z dryfującymi obiektami
  • własny agregat i generator wiatrowy zapewnia dodatni bilans energetyczny
  • silnik i agregat przeszły w 2016r. remonty kapitalne. Od tego czasu są co roku konserwowane
  • licznik silnika głównego wskazuje stan niecałych 100 motogodzin.
  • Stan poszycia jest w bardzo dobrym stanie, co potwierdzają aktualne pomiary grubości stalowych blach w różnych miejsca kadłub potwierdzone przez specjalistyczną firmę
  • centralny kokpit sterowy i drugi kokpit wypoczynkowym na rufie
  • Drewno teakowe na pokładzie dające dużo uroku i komfortu korzystania
  • Kompleksowa konserwacja kadłuba w 2017 roku przeprowadzona przez specjalistyczną firmę
  • jednostka co roku poddawana jest pełnym przeglądom serwisowym wszystkich instalacji i podzespołów
  • jacht użytkowało tylko dwóch armatorów: od 1999 do 2014 przez osobę̨, która zleciła jego budowę̨, a od 2014 pływa na nim obecny właściciel
  •  jacht nigdy nie pływał w czarterach, armatorzy żeglowali z rodziną i przyjaciółmi
  • zabudowa jachtu w wersji armatorskiej z dużą̨ kabiną rufową z własną toaletą i prysznicem, ciekawostką jest posiadanie w kajucie sejfu!!!!!
  • bardzo wygodne i dobrze wyposażone pomieszczenie nawigacyjne oraz kambuz

Jacht w dobrym stanie, zadbany, żeglowny. Oferta godna polecenia. 

NOWA CENA: 142.000 EUR

Zapraszamy do oglądania. Jednostka bazuje w Szczecinie.

 

Dom Żeglarski MILA
ul. Przestrzenna 3
Szczecin

tel. 91 30 70 500

email: biuro@mila.szczecin.pl

610 600 zł

Publikacja ta nie stanowi oferty w rozumieniu prawa i ma jedynie charakter informacyjny.