Sztokholm - Wyspy Alandzkie - Sztokholm

Rejsy po Bałtyku

Rejsy po Bałtyku

Sztokholm - Wyspy Alandzkie - Sztokholm
Rejsy po Bałtyku
Rejsy po Bałtyku Sztokholm - Wyspy Alandzkie - Sztokholm
Cena:
3 487,00 zł
Ilość miejsc do rezerwacji
Dostępne miejsca
kalendarz
7 lub 10 dni rejsu
turysta
Niezapomniana przygoda
staż morski
Staż morski
nowy jacht
Nowe jednostki
O rejsie

Rozpoczęcie rejsu Sztokholm od godz. 14.00

Zakończenie rejsu do godz. 10.00

Sprawdź i zarezerwuj najlepsze połączenie lotnicze

Otwórz i wprowadź termin rozpoczęcia i powrotu. Aby sprawdzić pozostałe lotniska, po otwarciu okna zmień punkt startowy na "Polska" lub własne lotnisko

 

Informacje dodatkowe:

informacje dodatkowe

Możliwość wypływania stażu niezbędnego przed przystąpieniem do egzaminu (sternik morski).
W ramach rejsu proponujemy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu ISSA (opłata za egzamin i wydanie certyfikatu 400 zł)

Cena zawiera:

cena

opiekę kapitana

wyżywienie

postoje w portach

paliwo

miejsce w kabinie na ubezpieczonym jachcie
szkolenie z obsługi wszelkich urządzeń i bezpieczeństwa na pokładzie   

gaz w kambuzie

koce, poduszki i prześcieradła

Cena nie zawiera:

cena nie zawiera

indywidualnego ubezpieczenia KL i NNW
dojazdu

dieta bezmięsna - dopłata 150 zł/os. (wymagany kontakt z biurem po złożeniu zamówienia)

 

Rabat:

rabat

5% stały klient
5% przy rezerwacji całego jachtu
5% wpłata jednorazowa całości kwoty na minimum 90 dni przed rozpoczęciem rejsu
Każdy uczestnik naszych kursów otrzymuje zniżkę na pełną ofertę Domu Żeglarskiego MILA.

Kapitan

Marcin Ławniczak

marcin_lawniczak_foto

Żeglarz zakochany w morzu od 30 lat, który pierwsze szlify zdobywał na kultowej Omedze. W latach 90. prowadził liczne szkolenia dla dzieci i młodzieży na słodkich wodach. Od ponad 15 lat nieprzerwanie związany z morzem, ma bogate doświadczenie w organizacji rejsów stażowych oraz szkoleniowych. Wielu załogantom dał się poznać jako prawdziwy animator życia jachtowego. Zna Morze Śródziemne od podszewki, eksplorując je od Cieśniny Gibraltarskiej po Kretę, a także od Chorwacji po Maltę. Nie obce są mu również rejsy oceaniczne. Jako odpowiedzialny kapitan, Marcin zawsze stawia bezpieczeństwo na pierwszym miejscu, ale gdy sytuacja tego wymaga, jest także sumiennym załogantem. Z wykształcenia elektronik, świetnie radzi sobie z technicznymi aspektami żeglarstwa, co sprawia mu dużą satysfakcję. Przekazywanie wiedzy i obserwowanie radości u adeptów żeglarstwa to dla Marcinia niezwykle ważne i satysfakcjonujące doświadczenie.

Trasa
sztokholm-alandy-sztok_duzzaaa

Sztokholm

Sztokholm to stolica i największe miasto Szwecji, położone w niezwykle malowniczym krajobrazie, pomiędzy Morzem Bałtyckim, jeziorem Melar i ciągnącym się na wschód od miasta archipelagiem 24-tysięcy wysp (tzw. szkiery), będących swoistymi enklawami tradycji, kultury i historii. Choć nazwa miasta w języku polskim nie niesie ze sobą specyficznego znaczenia, to niewątpliwie ten skrawek Europy powinien kojarzyć się z błękitem wody oblewającej urokliwe skrawki lądu, z czerwienią zabytkowych murów, pamiętających czasy średniowiecza, z przestrzenią naznaczoną tysiącem łódek i żaglówek i wreszcie z zapachem i kolorem wiosennych kwiatów, które rekompensują mieszkańcom tutejszą długą i mroźną zimę. Sztokholm jest dziś metropolią, która wraz z zespołem miejskim liczy 1,5 miliona mieszkańców. Jest miastem prężnie rozwijającym się w sensie gospodarczym, turystycznym i kulturalnym, nieustannie zachwyca przestrzenią, przyrodą oraz historią, która daje o sobie znać na każdym kroku. Sztokholm dysponuje dwoma międzynarodowymi lotniskami: Arlanda (40 km od miasta) oraz Bromma (8 km). Na mniejszym lotnisku Skavsta pod Nyköping (100 km od Sztokholmu) lądują głównie samoloty tanich linii lotniczych. Z lotniska do centrum miasta najlepiej dostać się komunikacją miejską. Kursy autobusów dopasowane są do rejsów samolotów, podróż trwa około 40 min. Z lotniska Skavsta można też dostać się autobusem (länsbuss) do stacji kolejowej w Nyköping.
Nyköping - Sztokholm - Wyspy Alandzkie – Nyköping

Wyspy Alandzkie

Wyspy Alandzkie nazywane są często Perłą Bałtyku (Östersjöns pärla). Piękne krajobrazy, czyste powietrze i woda, setki kilometrów krętego wybrzeża, nieskażona przyroda - to wymarzone miejsce dla żeglarzy, wędkarzy, rowerzystów i wszystkich spragnionych kontaktu z naturą. Wyspy są ciekawe - należą do Finlandii, ale mówi się na nich po szwedzku. Mają własny hymn, flagę i parlament, składający się z 30 posłów, ale w sprawach polityki zagranicznej w całości uzależnione są od rządu Finlandii. Na Wyspach Alandzkich łącznie żyje około 28 tysięcy ludzi. Cały archipelag jest strefą zdemiliaryzowaną, nie można tam organizować żadnych ćwiczeń wojskowych, a samoloty należące do armii mają zakaz przelotu. Stolicą i jedynym większym miastem jest Maarianhamina. Tu też najczęściej swoje pierwsze kroki kierują turyści. Najczęściej przyjeżdżają tu Szwedzi, Duńczycy, Niemcy i Norwegowie. Porą, kiedy wyspy odwiedzane są najchętniej jest lato. Turyści odpoczywają aktywnie: żeglując, wędkując, jeżdżąc na rowerach, maszerując techniką nordic walking. Można tu wynająć mały domek letnisowy i napawać się pięknym krajobrazem.

Jacht

Bavaria 46 Cruiser

Jacht żaglowy Bavaria 46 Cruiser

Jedna z najlepiej rozplanowanych jednostek czarterowych, stanowiąca świetny stosunek oferty do ceny. Duży silnik, ster strumieniowy, rolgrot i rolfok, ploter z kompletem map, UKF, AIS, itd. Pozwalają na bezpieczną żeglugę prowadzoną nawet przez jedną osobę.

Pod pokładem czekają na załogę cztery komfortowe dwuosobowe kabiny, z których dwie rufowe posiadają swoje toalety z prysznicami a dwie dziobowe – jedną toaletę i oddzielną kabinę prysznicową!!! Pełen komfort dla 8 osób, przy czym maksymalnie nasza Bavaria 46 - rocznik 2019 może zabrać na pokład nawet 10 osób.

Pomoc techniczna dla czarterujących - 7 dni w tygodniu w godz. 9.00 - 17.00

Miłośnicy dobrego jedzenia znajdą duży, dobrze rozplanowany i wyposażony kambuz. Jest tam oczywiście duża lodówka, dwukomorowy zlewozmywak z ciepłą wodą oraz kuchenka z piekarnikiem. Wyposażenie kambuzowe na naszych jachtach jest najwyższym standardem obejmującym nawet ostrzałki do noży, komplecie garnków, talerzy, czy dwóch czajnikach (jeden elektryczny) nie wspominając. Jednym słowem – z domu nie trzeba nic zabierać nawet na kilkutygodniowe wyprawy.

Jacht posiada pełne wyposażenie ratunkowe i sygnalizacyjne do żeglugi pełnomorskiej zgodnie z przepisami PZŻ/UM oraz kategorię żeglugową A.

MOŻLIWOŚĆ CZARTERU ZE ŚWINOUJŚCIA - ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ 

Kontakt: +48 91 30 70 500, biuro@mila.szczecin.pl

Galeria z portów
Warto zabrać

Co zabrać na rejs:

Przede wszystkim torbę - która musi być miękka, tak żeby zmieściła się w schowku (szafce) na jachcie.

Ponadto przydadzą się:

  • Dokument tożsamości
  • Śpiwór (prześcieradła i poduszki są na jachcie)
  • Ubranie, które chroni od wiatru i nie przemaka
  • Komplet ciepłej odzieży - polecamy polary i windblocki
  • Kalosze lub buty na zmianę
  • Obuwie sportowe do poruszania się po jachcie
  • Obuwie na wycieczki lądowe
  • Bez względu na porę roku - rękawiczki, czapka i szalik
  • Okulary przeciwsłoneczne, czapka z daszkiem i krem do opalania
  • Przybory toaletowe,ręcznik, klapki pod prysznic
  • O telefonie i tak pamiętacie, ale o ładowarkach czasami zapominacie
  • Rękawiczki żeglarskie (przydatne, ale nie wymagane)
  • Gitara lub inne urządzenia grające i śpiewniki
  • Patent żeglarski, SRC lub książeczka żeglarska
  • Waluta lub karta płatnicza (wskazane drobne na prysznic i toalety)
  • Latarka, aparat fotograficzny
  • Mnóstwo dobrego humoru

Oczywiście powyższa lista jest jedynie propozycją pomocną w pakowaniu worka żeglarskiego. Każdy z Was ma swoje indywidualne zapatrywania i potrzeby. Zgodnie z nimi uzupełniajcie powyższy zapis. W razie wątpliwości dzwońcie do nas (91 30 70 500) lub piszcie .

Zapraszamy również do odziwedzenia naszego sklepu stacjonarnego lub internetowego > www.nautical24.pl

Ze swojej strony życzymy udanych rejsów...