Hawr - Portsmouth - Dover - Londyn

zakladka_bulaj_10_5

Rejs Europa Zachodnia

Hawr - Portsmouth - Dover - Londyn
zakladka_bulaj_10_5
Rejs Europa Zachodnia Hawr - Portsmouth - Dover - Londyn
Cena:
(2 200,00 zł) 2 090,00 zł
Ilość miejsc do rezerwacji
Zostało jeszcze 6 miejsc
6dni_2_3_5
7 dni rejsu
niezapomniana-przygoda_2_3_5
Niezapomniana przygoda
rejsy-szkoleniowe_0_2_3_5
Staż morski
nowe-jednostki_2_3_5
Nowe jednostki
O rejsie

Rozpoczęcie rejsu Hawr​, od godz. 14.00

Informacje dodatkowe:

info-dodatkowe_19_5

Możliwość wypływania stażu niezbędnego przed przystąpieniem do egzaminu (sternik morski).
W ramach rejsu proponujemy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu ISSA (opłata za egzamin i wydanie certyfikatu 400 zł)

Cena zawiera:

cena-zawiera_19_5

opiekę kapitana

wyżywienie

postoje w portach

paliwo

miejsce w kabinie na ubezpieczonym jachcie
szkolenie z obsługi wszelkich urządzeń i bezpieczeństwa na pokładzie   

gaz w kambuzie

poduszki i prześcieradła

Cena nie zawiera:

cena-niezawiera_19_5

indywidualnego ubezpieczenia KL i NNW
transportu

Rabat:

rabat_21_5

5% stały klient
5% przy rezerwacji całego jachtu
5% wpłata całości kwoty czarteru na 3 miesiące przed jego rozpoczęciem
Każdy uczestnik naszych kursów otrzymuje zniżkę na pełną ofertę Domu Żeglarskiego MILA.

Kapitan

Piotr Gama Gamalczyk

Piotr Gamalczyk

Jachtowy sternik morski, radiooperator SRC, instruktor motorowodny, instruktor żeglarstwa.

Wychowanek szczecińskiego HOM-u , kiedy w 1986 roku ówczesny KWŻ wręczał mu patent żeglarza jachtowego powiedział mu ''pływaj Gama tylko ludzi nie zabijaj''. I wziął to sobie do serca, bo jego dewizą jest BEZPIECZEŃSTWO, BEZPIECZEŃSTWO PONAD WSZYSTKO, co nie znaczy, że pływanie z Gamą jest nudne.

Sztormy są fajne jak z mariny je się ogląda albo w telewizji. Uwielbia Bałtyk i Północne, z Kopenhaską Syrenką jest na Ty, a Fjordy z ręki mu jadły nie raz. Szanuje starą etykietę żeglarską. Ma zasadę, że na rejsie ani o religii ani o polityce się nie gada, no chyba że w tawernie, bo na drugi dzień i tak mało kto o tym będzie pamiętał.

Trasa
hawr_-_portsmouth_-_dover_-_londyn_duza

Hawr

Francuski Hawr leży w Górnej Normandii nad Kanałem La Manche i Sekwaną. Jest jednym z najbardziej znanych portów Europy. Ze względu na znaczne zniszczenia podczas drugiej wojny światowej, w mieście w zasadzie nie ma żadnych zabytków sprzed tego konfliktu (poza Katedrą Notre-Dame przy rue de Paris). Centrum Hawru (nazywane centre-ville reconstruit), jako przykład rekonstrukcji powojennej, zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO w 2005. Najciekawsze obiekty (oprócz samego układu urbanistycznego) to kościół Saint-Joseph, ratusz i hala targowa. Ponadto, w latach późniejszych, zespół modernistycznej architektury miasta został uzupełniony o tzw. Wulkan (1961) – dzieło Oscara Niemeyera (znajdują się tam m.in. kina, teatr i inne instytucje kultury) oraz modernistyczny kościół św. Michała (1965) autorstwa Henri Colboc'a.

Portsmouth

Miasto i dystrykt na południowym wybrzeżu Anglii. Historia Portsmouth sięga czasów rzymskich. Niegdyś ważny port marynarki wojennej obecnie jest wielką atrakcją dla miłośników historii morskiej Wielkiej Brytanii. Jednym z najciekawszych miejsc jest stara stocznia Portsmouth Historic Dockyard, w której można obejrzeć kadłub „Mary Rose” – słynnego flagowego okrętu Henryka VIII, oraz liniowca „Victory” – na którego pokładzie zginął admirał Horatio Nelson. Port aktualnie pełni także funkcję bazy Królewskiej Marynarki Wojennej. Kolejnym wartym uwagi miejscem jest Charles Dickens Museum – dom, w którym w 1812 r. urodził się pisarz Charles Dickens. W mieście znajduje się również Spinnaker Tower, która jest dumą architektoniczną miasta. Warto również zwiedzić fortyfikację Round Tower ze szczytu której można podziwiać Wyspę Wight i Gosport.

Dover

Miasto w Anglii, w hrabstwie Kent. Słynie z białych kredowych klifów. Dover to miasto, w którym Kordian polemizuje na temat życia ludzkiego i zachwyca się pięknem ogrodu św. Jakuba (Kordian Juliusza Słowackiego, Akt II Scena I). Miasto jest znane także dzięki fortyfikacjom i zabytkom architektury militarnej. Ogromna forteca-zamek z XII w. – Dover Castle, usytuowana jest na szczycie klifu. Panem tego zamku był Henryk II (1133-1189) – pierwszy z rodu Plantagenetów król Anglii. Dover ma częściowo zachowaną rzymską latarnię morską (najwyższą zachowaną strukturę rzymską w Wielkiej Brytanii) oraz pozostałości willi z jedynym zachowanym rzymskim malowidłem ściennym poza Włochami. Jest to jeden z portów angielskich, który służył jako bastion przeciwko różnym napastnikom: zwłaszcza Francuzom podczas wojen napoleońskich i Niemcom podczas II wojny światowej.

Londyn

Miasto oferuje wiele atrakcji turystycznych. Tradycyjnie należy przejść się mostem Tower Bridge przecinającym Tamizę, aby udać się w stronę Tower of London, budowli pełniącej niegdyś funkcje obronne, jak i pałacowe. Budynek był także więzieniem, miejscem egzekucji, mennicą, arsenałem i skarbcem. Obecnie ulokowane są tam klejnoty koronne o bezcennej wartości. Warto zobaczyć słynny Big Ben i przejść po ulicach Londynu obserwując różnorodność kulturową. Również można wstąpić do jednego ze słynnych pubów z dywanami i skosztować lokalnego piwa. Nie lada atrakcją jest także żegluga po Tamizie i obserwacja zmieniającego się krajobrazu.

Jacht

Bavaria 37 Cruiser

Jacht żaglowy Bavaria 37 Cruiser

ENDEAVOUR i VINDEREL (Bavaria 37 Cruiser) - rocznik 2015 to jedne z największych jednostkek Domu Żeglarskiego MILA dostępne na Bałtyku i Wyspach Kanaryjskich.
Komfortowe i niezwykle proste w manewrowaniu są idealną propozycją dla rodzin i grup zorganizowanych. Trzy oddzielne kabiny, przestronna messa z dużym i dobrze wyposażonym kambuzem oraz świetne właściwości nautyczne zadowolą najbardziej wymagających żeglarzy.

MOŻLIWOŚĆ CZARTERU ZE ŚWINOUJŚCIA BEZ DODATKOWYCH KOSZTÓW (nie dotyczy paliwa)!

Do dyspozycji naszych załogantów jest mnóstwo schowków, zarówno w mesie jak i kabinach, moskitiery i zasłony w oknach oraz dobrze wyposażona część nawigacyjna.
BAVARIA 37 doskonale manewruje pod żaglami jak i na silniku, a powierzchnia żagli jest wystarczająca do osiągania dobrej prędkości na wszystkich kursach.
Na jednostkach znajdą Państwo lodówkę, ogrzewanie, instalację 230V, VHF z AIS klasy A, chartplotter , szprycbudę, system nagłaśniający, radar i ster strumieniowy (VINDEREL). Jachty posiadają pełne wyposażenie ratunkowe i sygnalizacyjne do żeglugi pełnomorskiej zgodnie z przepisami PZŻ/UM oraz kategorię żeglugową A.

Pomoc techniczna dla czarterujących - 7 dni w tygodniu w godz. 9.00 - 17.00

Tel. 530 062 413, WhatsApp: https://wa.me/48530062413

Galeria z portów
Warto zabrać

Co zabrać na rejs:

Przede wszystkim torba - musi być miękka, tak żeby zmieściła się wszędzie.

  • Paszport lub dowód osobisty
  • Dokumenty żeglarskie, patent
  • Karta EKUZ
  • Przyjmowane leki
  • Okulary przeciwsłoneczne
  • Czapkę z daszkiem, kapelusz lub jakieś inne nakrycie głowy chroniące przed słońcem
  • Polar 
  • Sztormiak, ewentualnie dobra kurtka przeciwdeszczowa i spodnie przeciwdeszczowe (zalecane w rejsach po Kanarach)
  • Obuwie sportowe do poruszania się po jachcie
  • Obuwie na wycieczki lądowe
  • Kalosze (nie dotyczy Kanarów)
  • Buty trekingowe - (zalecane w rejsach po Norwegii i Kanarach)
  • Czapkę zimową i rękawiczki 
  • Dres
  • Bielizna termiczna (nie dotyczy Kanarów)
  • Bieliznę osobistą
  • Ręcznik i przybory toaletowe
  • Klapki pod prysznic
  • Śpiwór 
  • Latarkę, najlepiej czołówkę
  • Aparat fotograficzny
  • Telefon komórkowy z ładowarką samochodową na 12V
  • Gitarę lub inny instrument muzyczny
  • Indywidualne ubezpieczenie KL i NNW
  • Pieniądze w lokalnej walucie na wydatki własne

Oczywiście powyższa lista jest jedynie propozycją pomocną w pakowaniu worka żeglarskiego. Każdy z Was ma swoje indywidualne zapatrywania i potrzeby. Zgodnie z nimi uzupełniajcie powyższy zapis. Ze swojej strony życzymy powodzenia.

Do pobrania