Aktualności

komunikat23_0

KOMUNIKAT

25.03.2020

Szanowni Klienci,

Mamy obecnie do czynienia z sytuacją, która dotknęła nas wszystkich na wielu płaszczyznach życia, nadal nas zaskakuje i wymaga podejmowania kolejnych kroków. Wirus, który przyćmił radość z nastałej wiosny, dodatkowo burzy nasze plany. Otoczeni natłokiem złych i często nierzetelnych wiadomości próbujemy myśleć o przyszłości, która w końcu nadejdzie i przyniesie oczekiwaną normalność rozumianą jako funkcjonowanie w społeczeństwie, pośród ludzi. Dbając o zdrowie i stosując się do zaleceń, nakazów i zakazów od kilku dni intensywnie pracujemy, aby być przygotowanym w 100% na moment otrzymania „zielonego światła” czyli dnia, który zostanie obwieszczony końcem zagrożenia epidemicznego. Wszystkie nasze jednostki zostały przygotowane i zwodowane. Na bieżąco uaktualniamy grafiki rejsów, czarterów i szkoleń, które można śledzić na naszej stronie internetowej lub funpage’u.

Drodzy Klienci,

analizujemy wszystkie złożone zamówienia (czasami system sprzedażowy jest szybszy i przesyła przypomnienie lub anulowanie złożonego zamówienia – to automat!). Wszystkie rejsy, czartery, szkolenia, które z powodu zagrożenia epidemicznego nie będą mogły się odbyć w ustalonym terminie będą nieodpłatnie przenoszone na inny, dogodny dla Państwa termin. W przypadku braku satysfakcji z takiego rozwiązania zrobimy zwrot dokonanej wpłaty na voucher kwotowy do wykorzystania na usługi świadczone przez Dom Żeglarski Mila (rejs, czarter, szkolenia) z terminem ważności do 01 czerwca 2022 roku.

Wszelkich informacji w tym zakresie udzielamy pod numerem tel. 91 30 70 500, a także drogą mailową poprzez adres kontaktowy biuro@mila.szczecin.pl

 

Życzymy zdrowia i realizacji marzeń!