Szczecin - Helsingor - Kopenhaga - Szczecin

rejsy-po-baltyku_5_3

Rejsy po Bałtyku

Szczecin - Helsingor - Kopenhaga - Szczecin
rejsy-po-baltyku_5_3
Rejsy po Bałtyku Szczecin - Helsingor - Kopenhaga - Szczecin
Cena:
1 990,00 zł
Ilość miejsc do rezerwacji
Zostało jeszcze 9 miejsc
6dni_10_5
7 dni rejsu
niezapomniana-przygoda_10_5
Niezapomniana przygoda
rejsy-szkoleniowe_0_10_5
Staż morski
nowe-jednostki_10_5
Nowe jednostki
O rejsie

Rozpoczęcie rejsu: Szczecin ul. Przestrzenna 3, godz. 14.00

 

Informacje dodatkowe:

info-dodatkowe_10_5

Możliwość wypływania stażu niezbędnego przed przystąpieniem do egzaminu (sternik morski).
W ramach rejsu proponujemy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu ISSA (opłata za egzamin i wydanie certyfikatu 400 zł)

Cena zawiera:

cena-zawiera_10_5

opiekę kapitana

wyżywienie

postoje w portach

paliwo

miejsce w kabinie na ubezpieczonym jachcie
szkolenie z obsługi wszelkich urządzeń i bezpieczeństwa na pokładzie   

gaz w kambuzie

koce, poduszki i prześcieradła

Cena nie zawiera kosztów:

cena-niezawiera_10_5

indywidualnego ubezpieczenia KL i NNW
dojazdu

Rabaty:

rabat_11_5

5% stały klient
5% przy rezerwacji całego jachtu
5% wpłata jednorazowa całości kwoty na minimum 90 dni przed rozpoczęciem rejsu
Każdy uczestnik naszych kursów otrzymuje zniżkę na pełną ofertę Domu Żeglarskiego MILA.

Kapitan

Piotr Gama Gamalczyk

Piotr Gamalczyk

Kapitan jachtowy, radiooperator SRC, instruktor motorowodny, instruktor żeglarstwa.

Wychowanek szczecińskiego HOM-u , kiedy w 1986 roku ówczesny KWŻ wręczał mu patent żeglarza jachtowego powiedział mu ''pływaj Gama tylko ludzi nie zabijaj''. I wziął to sobie do serca, bo jego dewizą jest BEZPIECZEŃSTWO, BEZPIECZEŃSTWO PONAD WSZYSTKO, co nie znaczy, że pływanie z Gamą jest nudne.

Sztormy są fajne jak z mariny je się ogląda albo w telewizji. Uwielbia Bałtyk i Północne, z Kopenhaską Syrenką jest na Ty, a Fjordy z ręki mu jadły nie raz. Szanuje starą etykietę żeglarską. Ma zasadę, że na rejsie ani o religii ani o polityce się nie gada, no chyba że w tawernie, bo na drugi dzień i tak mało kto o tym będzie pamiętał.

Trasa
duza_2_0

Kopenhaga

Kopenhaga ze swoimi brukowanymi uliczkami, pałacami, muzeami i wspaniałymi ogrodami jest jednym z najczęściej odwiedzanych portów Europy Północnej. Od czasów Wikingów urosła z małej wioski rybackiej do tętniącej życiem metropolii. Jest tutaj wiele rzeczy do zobaczenia i każdy znajdzie w duńskiej stolicy coś dla siebie. Nowoczesne budownictwo wspaniale współgra z obecnością królewskich rezydencji. Główne zabytki i atrakcje Kopenhagi to: Nyhavn (Nowe Nabrzeże) ze stojącymi rzędem malowniczymi kolorowymi domkami i niezliczonymi kafejkami; Amalienborg — oficjalna rezydencja duńskich monarchów i rodziny królewskiej; kościół Fryderyka (Frederiks Kirke) w dzielnicy Frederiksstaden; zamek Rosenborg - dawna rezydencja podmiejska królów, obecnie muzeum; Mała Syrenka – posąg przedstawiający postać z baśni Hansa Christiana Andersena znajdujący się w kopenhaskim porcie; ogrody Tivoli – położony w centrum park rozrywki; gmach nowej Opery Królewskiej na Holmen. Dla smakoszy piwa, obowiązkowym punktem programu jest browar Carlsberg położony w południowo zachodniej części miasta.

 

Helsingor

Duńskie miasto położone nad cieśniną Sund. W centrum miasta zachowana jest znaczna część średniowiecznej zabudowy oraz liczne renesansowe okazałe rezydencje. To właśnie tu znajduje się najsłynniejszy zamek Kronborg, który od lat znajduje się na liście UNESCO. Swą popularność zawdzięcza Szekspirowi, który umieścił w nim akcję "Hamleta". W obrębie zamku funkcjonuje Muzeum Morskie z modelami statków, malarstwem marynistycznym i figurami galeonowymi.  W północnej części miasta znajduje się kompleks klasztorny, być może najlepiej zachowany w całej Skandynawii. Klasztor Karmelitów zbudowany został w 1430 r., a w kościele świętej Marii znajdują się organy z XVII w. oraz liczne malowidła ścienne.  

 

Jacht

Jacht Bavaria 49

dsc07431

Bavaria 49 (s/y Kiliki) - największa, 15-metrowa jednostka Domu Żeglarskiego, jest jednostką kultową. 5 kabin, 3 toalety, obszerna mesa i kambuz oraz pełnowymiarowa nawigacyjna, co jest rzadkością na jednostkach czarterowych.

Świetna manewrowość zarówno na żaglach jak i na silniku o mocy 78 KM, wsparta mocnym sterem strumieniowym umożliwia manewrowanie jednostką w każdych warunkach. Warto przy tym wspomnieć, że prędkość przelotowa to 6-8 węzłów. 

Co ważne - wyposażyliśmy naszą flagową jednostkę ponadstandardowo - telewizor w messie, ploter 12", dwukierunkowy AIS, radar, czy SART sprawiają, że nawet w sytuacji bez wyjścia - znajdziecie wyjście !!!! 

Kontakt:   +48 91 30 70 500, biuro@mila.szczecin.pl

Pomoc techniczna dla czarterujących - 7 dni w tygodniu w godz. 9.00 - 17.00 

 

Galeria z portów
Warto zabrać

Co zabrać na rejs:

Przede wszystkim torba - musi być miękka, tak żeby zmieściła się wszędzie.

  • Paszport lub dowód osobisty
  • Dokumenty żeglarskie, patent
  • Karta EKUZ
  • Przyjmowane leki
  • Okulary przeciwsłoneczne
  • Czapkę z daszkiem, kapelusz lub jakieś inne nakrycie głowy chroniące przed słońcem
  • Czapka zimowa i rękawiczki (rejsy morskie)
  • Polar 
  • Sztormiak, ewentualnie dobra kurtka przeciwdeszczowa i spodnie przeciwdeszczowe
  • Obuwie sportowe do poruszania się po jachcie
  • Obuwie na wycieczki lądowe
  • Kalosze
  • Dres
  • Bieliznę osobistą
  • Bieliznę termiczną (rejsy morskie)
  • Ręcznik i przybory toaletowe
  • Klapki pod prysznic
  • Śpiwór 
  • Latarkę, najlepiej czołówkę
  • Aparat fotograficzny
  • Telefon komórkowy z ładowarką samochodową na 12V
  • Gitarę lub inny instrument muzyczny
  • Indywidualne ubezpieczenie KL i NNW
  • Pieniądze w lokalnej walucie na wydatki własne

Oczywiście powyższa lista jest jedynie propozycją pomocną w pakowaniu worka żeglarskiego. Każdy z Was ma swoje indywidualne zapatrywania i potrzeby. Zgodnie z nimi uzupełniajcie powyższy zapis. Ze swojej strony życzymy powodzenia.