I. DEFINICJE I POJĘCIA
Zgłoszenie - dokument elektroniczny będący jedyną możliwą formą dokonania rezerwacji usługi w systemie www.mila.szczecin.pl . Rezerwacja - rezerwacja wybranego produktu z oferty Domu Żeglarskiego MILA Sp. z o.o. w wybranym przez Klienta terminie, jachcie lub akwenie.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z usług serwisu www.mila.szczecin.pl, niezależnie od rodzaju usługi. W pojęciu "Klient" mieści się także określenie "Czarterujący" stosowane w odniesieniu do umów czarteru.
Operator - Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o., Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin, NIP: 9552343642, REGON: 321327511 lub - w zakresie szkoleń stacjonarnych realizowanych pod adresem Wyspa Grodzka 1 - Stowarzyszenie Sportów Wodnych TORUS, Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin, REGON 366440681, NIP 9552415352. W pojęciu "Operator" mieści się także określenie "Czarterujący", stosowane w odniesieniu do umów czarteru.
II. PRZEDMIOT UMOWY
Przedmiotem umowy jest rezerwacja miejsca w rejsie, szkoleniu lub czarteru, za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacji działającego pod adresem www.mila.szczecin.pl.
III. REZERWACJA USŁUGI
- Rezerwacja miejsca w rejsie, szkoleniu lub czarterze odbywa się poprzez wypełnienie i wysłanie formularza Zgłoszenia. Klient (osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną) zobowiązana jest wprowadzić dane firmy w procesie rezerwacji jeżeli chce otrzymać fakturę VAT. Niewskazanie danych w procesie rezerwacji od 1 stycznia 2020r. uniemożliwi wystawienie faktury na podatnika w późniejszym terminie - nie dotyczy osób fizycznych.
- Klient zobowiązany jest do poprawnego wypełnienia formularza Zgłoszenia, przy czym Operator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza Zgłoszenia przez Klienta.
- Rezerwacja produktu wymaga wcześniejszego zaakceptowania Ogólnych Warunków Usług dotyczących czarteru lub udziału w rejsie lub szkoleniu.
W momencie dokonywania rezerwacji Klient zobowiązany jest do wyboru formy płatności, spośród dostępnych w systemie. W zależności od rodzaju usługi i terminu jej rezerwacji, system wymaga wniesienia przedpłaty lub całości ceny w terminie 72 godzin od dokonania rezerwacji. Brak dokonania zapłaty w tym terminie powoduje wygaśnięcie rezerwacji.
W razie wybrania przedpłaty, resztę ceny za wybraną usługę Klient musi wnieść nie później niż 30 dni przed pierwszym dniem czarteru, rejsu lub 3 dni w przypadku szkolenia.
Skorzystanie z 5% rabatu jest możliwe w wypadku wniesienia całości zapłaty (przy składaniu zamówienia) jeżeli do czasu rozpoczecia pierwszego dnia czarteru, rejsu lub szkolenia pozostało nie mniej niż 90 dni.
System www.mila.szczecin.pl przypomina o konieczności wniesienia opłaty, przesyłając informację na adres email Klienta.
Brak terminowej zapłaty należności za usługę, jest równoważny z odstąpieniem Klienta od umowy, co upoważnia Operatora do wygaszenia rezerwacji.
Zatwierdzenie zapłaty następuje z chwilą uznania zapłaty na rachunku bankowym Operatora. - System www.mila.szczecin.pl generuje ID zamówienia, które jest wysyłane do Klienta wraz z odnośnikiem (linkiem) do systemu. Klient ma dostęp do informacji dotyczących statusu rezerwacji w rejsie lub szkoleniu po zalogowaniu się w serwisie i przejściu do zakładki "Lista Zamówień" w profilu użytkownika. W przypadku nieotrzymania ID zamówienia oraz odnośnika (linku) do zamówienia, Klient powinien natychmiast powiadomić o zaistniałym fakcie Operatora.
IV. CENY ZAWARTE W SYSTEMIE
- Ceny podawane w systemie www.mila.szczecin.pl są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich.
- Operator informuje, a Klient przyjmuje do wiadomości fakt, iż ceny prezentowane w systemie mogą ulec zmianie, przy czym cena produktu (rezerwacji) dla Klienta jest taka jaka obowiązywała w chwili dokonywanie rezerwacji.
V. FORMY PŁATNOŚCI ZA USŁUGI
Jednostką płatniczą jest złoty (PLN). W systemie www.mila.szczecin.pl przewidziane są różne formy płatności w tym: karta kredytowa i przelew bankowy. Transakcja płatności przez internet (autoryzacja i rozliczenie) odbywa się poprzez połączenie z serwisem obsługi płatności internetowych Przelewy24 (dawniej Dotpay) za pomocą szyfrowanego protokołu.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24 (dawniej Dotpay).
VI. ANULOWANIE REZERWACJI
- Klient ma możliwość w każdym czasie anulowania dokonanej Rezerwacji. W tym celu należy skontaktować się z Operatorem.
- Anulowanie Rezerwacji nieopłaconej nie pociąga za sobą żadnych kosztów.
- Odwołanie Rezerwacji opłaconej pociąga za sobą koszty opisane w Ogólnych Warunkach Usług. Operator ma prawo anulować nieopłaconą Rezerwację bez podania przyczyny.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA
- Operator dołoży wszelkich starań, aby dane prezentowane przez system były zgodnie z rzeczywistością.
- Jeśli realizacja dokonanej Rezerwacji okaże się niemożliwa Operator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta.
VIII. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące działania serwisu www.mila.szczecin.pl powinny być kierowane na adres biuro@mila.szczecin.pl. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz dane adresowe Klienta w tym adres e-mail.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Operatora w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony maksymalnie do 90 dni, po uprzednim wyjaśnieniu Klientowi przyczyn opóźnienia i wskazania okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia. O decyzji Operatora Klient powiadamiany będzie na wskazany w formularzu adres e-mail.
IX. DANE KLIENTA
- Dokonując rezerwacji w serwisie www.mila.szczecin.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Operatora.
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie pozyskanych od niego danych osobowych przez Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o., Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin, NIP: 9552343642, REGON: 321327511., zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Szczecin - Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy za numerem KRS 0000446970 lub Stowarzyszenie Sportów Wodnych TORUS, Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin, REGON 366440681, NIP 9552415352.
- Dom Żeglarski Mila Spółka z o.o. lub Stowarzyszenie Sportów Wodnych TORUS przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną - nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz usług dotyczących danego produktu i obsługi reklamacji. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych uniemożliwia świadczenie przez Operatora usług, w tym usług drogą elektroniczną.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane. W tym celu Klient powinien skontaktować się telefonicznie lub poprzez serwis www.mila.szczecin.pl z Operatorem i złożyć odpowiednie dyspozycje.
- Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.
Dom Żeglarski Mila oraz Stowarzyszenie Sportów Wodnych TORUS zapewniają bezpieczeństwo danych osobowych swoich Klientów dzięki odpowiednim środkom organizacyjnym i technicznym. Dokładamy starań, aby dane osobowe były bezpiecznie przechowywane nie dłużej niż to konieczne, poprawne i przetwarzane w sposób zgodny z prawem. Klient powinien jednakże dołożyć starań, aby ustanowić login i hasło do swojego konta uniemożliwiających w łatwy sposób odgadnięcie ich przez osoby trzecie. Dane dostępu do konta Klienta powinny być zachowane w tajemnicy. Klient powinien korzystać z systemu rezerwacji przy użyciu zaufanego sprzętu, z wykorzystaniem oprogramowania antywirusowego i pamiętać zachowaniu loginu i hasła do konta w tajemnicy, w tym w szczególności, o nieprzekazywaniu tych danych jakimkolwiek osobom trzecim.
X. AKCEPTACJA REGULAMINU
Klient, który dokonał Rezerwacji w systemie Operatora i zaznaczył w Zmówieniu rezerwacji że akceptuje warunki rezerwacji, ma jednocześnie obowiązek zaakceptowania umieszczonych w serwisie www. mila.szczecin.pl Ogólnych Warunków Usług co jest równoznaczne z potwierdzeniem, że Klient jest świadom konsekwencji z regulacji tych wynikających.
XI. USTALENIA KOŃCOWE
Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie systemu rezerwacji i strony www.mila.szczecin.pl w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość serwisu lub/i jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie serwisu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronie Operatora jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.