Regulamin rezerwacji usług

I. DEFINICJE I POJĘCIA

Zgłoszenie - dokument elektroniczny będący jedyną możliwą formą dokonania rezerwacji usługi w systemie www.mila.szczecin.pl . Rezerwacja - rezerwacja wybranego produktu z oferty Domu Żeglarskiego MILA Sp. z o.o. w wybranym przez Klienta terminie, jachcie lub akwenie.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z usług serwisu www.mila.szczecin.pl, niezależnie od rodzaju usługi. W pojęciu "Klient" mieści się także określenie "Czarterujący" stosowane w odniesieniu do umów czarteru.
Operator - Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o., Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin, NIP: 9552343642, REGON: 321327511 lub - w zakresie szkoleń stacjonarnych realizowanych pod adresem Wyspa Grodzka 1 - Stowarzyszenie Sportów Wodnych TORUS, Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin, REGON 366440681, NIP 9552415352. W pojęciu "Operator" mieści się także określenie "Czarterujący", stosowane w odniesieniu do umów czarteru.

II. PRZEDMIOT UMOWY

Przedmiotem umowy jest rezerwacja miejsca w rejsie, szkoleniu lub czarteru, za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacji działającego pod adresem www.mila.szczecin.pl.
 

III. REZERWACJA USŁUGI

  1. Rezerwacja miejsca w rejsie, szkoleniu lub czarterze odbywa się poprzez wypełnienie i wysłanie formularza Zgłoszenia. Klient (osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną) zobowiązana jest wprowadzić dane firmy w procesie rezerwacji jeżeli chce  otrzymać fakturę VAT. Niewskazanie danych w procesie rezerwacji od 1 stycznia 2020r. uniemożliwi wystawienie faktury na podatnika w późniejszym terminie - nie dotyczy osób fizycznych.
  2. Klient zobowiązany jest do poprawnego wypełnienia formularza Zgłoszenia, przy czym Operator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza Zgłoszenia przez Klienta.
  3. Rezerwacja produktu wymaga wcześniejszego zaakceptowania Ogólnych Warunków Usług dotyczących czarteru lub udziału w rejsie lub szkoleniu.
    W momencie dokonywania rezerwacji Klient zobowiązany jest do wyboru formy płatności, spośród dostępnych w systemie. W zależności od rodzaju usługi i terminu jej rezerwacji, system wymaga wniesienia przedpłaty lub całości ceny w terminie 72 godzin od dokonania rezerwacji. Brak dokonania zapłaty w tym terminie powoduje wygaśnięcie rezerwacji. 
    W razie wybrania przedpłaty, resztę ceny za wybraną usługę Klient musi wnieść nie później niż 30 dni przed pierwszym dniem czarteru, rejsu lub 3 dni w przypadku szkolenia.
    Skorzystanie z 5% rabatu jest możliwe w wypadku wniesienia całości zapłaty (przy składaniu zamówienia) jeżeli do czasu rozpoczecia pierwszego dnia czarteru, rejsu lub szkolenia pozostało nie mniej niż 90 dni.
    System www.mila.szczecin.pl przypomina o konieczności wniesienia opłaty, przesyłając informację na adres email Klienta. 
    Brak terminowej zapłaty należności za usługę, jest równoważny z odstąpieniem Klienta od umowy, co upoważnia Operatora do wygaszenia rezerwacji. 
    Zatwierdzenie zapłaty następuje z chwilą uznania zapłaty na rachunku bankowym Operatora.
  4. System www.mila.szczecin.pl generuje ID zamówienia, które jest wysyłane do Klienta wraz z odnośnikiem (linkiem) do systemu. Klient ma dostęp do informacji dotyczących statusu rezerwacji w rejsie lub szkoleniu po zalogowaniu się w serwisie i przejściu do zakładki "Lista Zamówień" w profilu użytkownika. W przypadku nieotrzymania ID zamówienia oraz odnośnika (linku) do zamówienia, Klient powinien natychmiast powiadomić o zaistniałym fakcie Operatora.
     

IV. CENY ZAWARTE W SYSTEMIE

  1. Ceny podawane w systemie www.mila.szczecin.pl są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich.
  2. Operator informuje, a Klient przyjmuje do wiadomości fakt, iż ceny prezentowane w systemie mogą ulec zmianie, przy czym cena produktu (rezerwacji) dla Klienta jest taka jaka obowiązywała w chwili dokonywanie rezerwacji.
     

V. FORMY PŁATNOŚCI ZA USŁUGI

Jednostką płatniczą jest złoty (PLN). W systemie www.mila.szczecin.pl przewidziane są różne formy płatności w tym: karta kredytowa i przelew bankowy. Transakcja płatności przez internet (autoryzacja i rozliczenie) odbywa się poprzez połączenie z serwisem obsługi płatności internetowych Przelewy24 (dawniej Dotpay) za pomocą szyfrowanego protokołu.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24 (dawniej Dotpay).

VI. ANULOWANIE REZERWACJI

  1. Klient ma możliwość w każdym czasie anulowania dokonanej Rezerwacji. W tym celu należy skontaktować się z Operatorem.
  2. Anulowanie Rezerwacji nieopłaconej nie pociąga za sobą żadnych kosztów.
  3. Odwołanie Rezerwacji opłaconej pociąga za sobą koszty opisane w Ogólnych Warunkach Usług. Operator ma prawo anulować nieopłaconą Rezerwację bez podania przyczyny.
     

VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA

  1. Operator dołoży wszelkich starań, aby dane prezentowane przez system były zgodnie z rzeczywistością.
  2. Jeśli realizacja dokonanej Rezerwacji okaże się niemożliwa Operator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta.
     

VIII. REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące działania serwisu www.mila.szczecin.pl powinny być kierowane na adres biuro@mila.szczecin.pl. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz dane adresowe Klienta w tym adres e-mail.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Operatora w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony maksymalnie do 90 dni, po uprzednim wyjaśnieniu Klientowi przyczyn opóźnienia i wskazania okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia. O decyzji Operatora Klient powiadamiany będzie na wskazany w formularzu adres e-mail.
     

IX. DANE KLIENTA

  1. Dokonując rezerwacji w serwisie www.mila.szczecin.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Operatora.
  2. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  3. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  4. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie pozyskanych od niego danych osobowych przez Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o., Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin, NIP: 9552343642, REGON: 321327511., zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Szczecin - Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy za numerem KRS 0000446970 lub Stowarzyszenie Sportów Wodnych TORUS, Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin, REGON 366440681, NIP 9552415352.
  5. Dom Żeglarski Mila Spółka z o.o. lub Stowarzyszenie Sportów Wodnych TORUS przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną - nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz usług dotyczących danego produktu i obsługi reklamacji. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych uniemożliwia świadczenie przez Operatora usług, w tym usług drogą elektroniczną.
  6. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane. W tym celu Klient powinien skontaktować się telefonicznie lub poprzez serwis www.mila.szczecin.pl z Operatorem i złożyć odpowiednie dyspozycje.
  7. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.
  8. Dom Żeglarski Mila oraz Stowarzyszenie Sportów Wodnych TORUS zapewniają bezpieczeństwo danych osobowych swoich Klientów dzięki odpowiednim środkom organizacyjnym i technicznym. Dokładamy starań, aby dane osobowe były bezpiecznie przechowywane nie dłużej niż to konieczne, poprawne i przetwarzane w sposób zgodny z prawem. Klient powinien jednakże dołożyć starań, aby ustanowić login i hasło do swojego konta uniemożliwiających w łatwy sposób odgadnięcie ich przez osoby trzecie. Dane dostępu do konta Klienta powinny być zachowane w tajemnicy. Klient powinien korzystać z systemu rezerwacji przy użyciu zaufanego sprzętu, z wykorzystaniem oprogramowania antywirusowego i pamiętać zachowaniu loginu i hasła do konta w tajemnicy, w tym w szczególności, o nieprzekazywaniu tych danych jakimkolwiek osobom trzecim.
     

X. AKCEPTACJA REGULAMINU

Klient, który dokonał Rezerwacji w systemie Operatora i zaznaczył w Zmówieniu rezerwacji że akceptuje warunki rezerwacji, ma jednocześnie obowiązek zaakceptowania umieszczonych w serwisie www. mila.szczecin.pl Ogólnych Warunków Usług co jest równoznaczne z potwierdzeniem, że Klient jest świadom konsekwencji z regulacji tych wynikających.
 

XI. USTALENIA KOŃCOWE

Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie systemu rezerwacji i strony www.mila.szczecin.pl w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość serwisu lub/i jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie serwisu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronie Operatora jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.