Gdynia - Visby - Kalmar - Gdynia

zakladka_bulaj_3_4

Rejsy po Bałtyku

GDYNIA -VISBY - KALMAR - GDYNIA
zakladka_bulaj_3_4
Rejsy po Bałtyku GDYNIA -VISBY - KALMAR - GDYNIA
Cena:
(1 790,00 zł) 1 682,60 zł
Ilość miejsc do rezerwacji
Zostało jeszcze 8 miejsc
6dni_4_6
7 dni rejsu
niezapomniana-przygoda_4_5
Niezapomniana przygoda
rejsy-szkoleniowe_0_4_6
Staż morski
nowe-jednostki_4_6
Nowe jednostki
O rejsie

Rozpoczęcie rejsu Gdynia, godz. 14.00

Informacje dodatkowe:

info-dodatkowe_3_6

Możliwość wypływania stażu niezbędnego przed przystąpieniem do egzaminu (sternik morski).
W ramach rejsu proponujemy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu ISSA (opłata za egzamin i wydanie certyfikatu 400 zł)

Cena zawiera:

cena-zawiera_3_6

opiekę kapitana

wyżywienie

postoje w portach

paliwo

miejsce w kabinie na ubezpieczonym jachcie
szkolenie z obsługi wszelkich urządzeń i bezpieczeństwa na pokładzie   

gaz w kambuzie

koce, poduszki i prześcieradła

Cena nie zawiera kosztów:

cena-niezawiera_3_6

indywidualnego ubezpieczenia KL i NNW
dojazdu

Rabaty:

rabat_3_6

5% stały klient
5% przy rezerwacji całego jachtu
5% wpłata całości kwoty czarteru na 3 miesiące przed jego rozpoczęciem
Każdy uczestnik naszych kursów otrzymuje zniżkę na pełną ofertę Domu Żeglarskiego MILA.

Kapitan

Piotr Gama Gamalczyk

Piotr Gamalczyk

Jachtowy sternik morski, radiooperator SRC, instruktor motorowodny, instruktor żeglarstwa.

Wychowanek szczecińskiego HOM-u , kiedy w 1986 roku ówczesny KWŻ wręczał mu patent żeglarza jachtowego powiedział mu ''pływaj Gama tylko ludzi nie zabijaj''. I wziął to sobie do serca, bo jego dewizą jest BEZPIECZEŃSTWO, BEZPIECZEŃSTWO PONAD WSZYSTKO, co nie znaczy, że pływanie z Gamą jest nudne.

Sztormy są fajne jak z mariny je się ogląda albo w telewizji. Uwielbia Bałtyk i Północne, z Kopenhaską Syrenką jest na Ty, a Fjordy z ręki mu jadły nie raz. Szanuje starą etykietę żeglarską. Ma zasadę, że na rejsie ani o religii ani o polityce się nie gada, no chyba że w tawernie, bo na drugi dzień i tak mało kto o tym będzie pamiętał.

Trasa
mapa_rejsy_2019_duza

Visby

Port nad Morzem Bałtyckim w Szwecji. Hanzeatyckie miasto w zachodniej części Gotlandii i stolica tego regionu. Gotlandia to największa wyspa na Bałtyku, a także najbardziej nasłoneczniony region Szwecji. Fascynujące miejsce pełne tajemniczych zaułków, wąskich uliczek i pięknych kamienic. Klimat średniowiecza czuje się tu bardzo wyraźnie. W centrum Visby podziwiać można gruby mur okalający miasto z XIII wieku. Ponadto na Państwa uwagę zasługują również katedry (Świętej Marii z przełomu XII i XIII wieku) i kościoły, których historia sięga X wieku. W mieście znajduje się wiele muzeów i galerii, spacer pośród wąskich uliczek, pełnych kawiarenek, sklepików z pamiątkami i zaułków to prawdziwa przyjemność. Koniecznie trzeba tez odwiedzić również ogród botaniczny z tysiącami roślin i kwiatów z każdego zakątka globu.

Kalmar

Miasteczko szwedzkie w południowo-wschodniej części kraju. Połączone z wyspą Olandią mostem Ölandsbron. Jest to jeden z najdłuższych mostów w Szwecji (ponad 6000 metrów długości). W Kalmarze warto zobaczyć miejscową katedrę i Zamek Kalmarski, który wygląda jakby został wyciągnięty z baśni o księżniczkach. W pobliżu zamku znajduje się starówka z dobrze zachowanymi drewnianymi domami z XVIII i XIX wieku. Tuż obok jest cmentarz założony w XIII wieku, dziś ukryty w cieniu drzew, świadczący o dawnej historii miasta.

Przechadzając się uliczkami nowej części miasta podziwiać można kolorowe domy, tak charakterystyczne dla Szwecji lub udać się do Muzeum Hrabstwa Kalmar mieszczącego się w dawnej siedzibie młyna parowego.

Jacht

Jacht Bavaria 49

dsc07431

Bavaria 49 (s/y Kiliki) - największa, 15-metrowa jednostka Domu Żeglarskiego, jest jednostką kultową. 5 kabin, 3 toalety, obszerna mesa i kambuz oraz pełnowymiarowa nawigacyjna, co jest rzadkością na jednostkach czarterowych.

Świetna manewrowość zarówno na żaglach jak i na silniku o mocy 78 KM, wsparta mocnym sterem strumieniowym umożliwia manewrowanie jednostką w każdych warunkach. Warto przy tym wspomnieć, że prędkość przelotowa to 6-8 węzłów. 

Co ważne - wyposażyliśmy naszą flagową jednostkę ponadstandardowo - telewizor w messie, ploter 12", dwukierunkowy AIS, radar, czy SART sprawiają, że nawet w sytuacji bez wyjścia - znajdziecie wyjście !!!! 

Pomoc techniczna dla czarterujących - 7 dni w tygodniu w godz. 9.00 - 17.00

Tel. 530 062 413, WhatsApp: https://wa.me/48530062413

Galeria z portów
Warto zabrać

Co zabrać na rejs:

Przede wszystkim torba - musi być miękka, tak żeby zmieściła się wszędzie.

  • Paszport lub dowód osobisty
  • Dokumenty żeglarskie, patent
  • Karta EKUZ
  • Przyjmowane leki
  • Okulary przeciwsłoneczne
  • Czapkę z daszkiem, kapelusz lub jakieś inne nakrycie głowy chroniące przed słońcem
  • Polar 
  • Sztormiak, ewentualnie dobra kurtka przeciwdeszczowa i spodnie przeciwdeszczowe (zalecane w rejsach po Kanarach)
  • Obuwie sportowe do poruszania się po jachcie
  • Obuwie na wycieczki lądowe
  • Kalosze (nie dotyczy Kanarów)
  • Buty trekingowe - (zalecane w rejsach po Norwegii i Kanarach)
  • Czapkę zimową i rękawiczki 
  • Dres
  • Bielizna termiczna (nie dotyczy Kanarów)
  • Bieliznę osobistą
  • Ręcznik i przybory toaletowe
  • Klapki pod prysznic
  • Śpiwór 
  • Latarkę, najlepiej czołówkę
  • Aparat fotograficzny
  • Telefon komórkowy z ładowarką samochodową na 12V
  • Gitarę lub inny instrument muzyczny
  • Indywidualne ubezpieczenie KL i NNW
  • Pieniądze w lokalnej walucie na wydatki własne

Oczywiście powyższa lista jest jedynie propozycją pomocną w pakowaniu worka żeglarskiego. Każdy z Was ma swoje indywidualne zapatrywania i potrzeby. Zgodnie z nimi uzupełniajcie powyższy zapis. Ze swojej strony życzymy powodzenia.

Do pobrania